loading...
دانلود اهنگ
iran بازدید : 14 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام شرم

 

% دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام شرم

 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام شرم

ترانه ، آهنگ و تنظیم : رضا صادقی

 

 متن اهنگ شرم رضا صادقی :

خیلی وقته که میخوام بهت بگم دیوونتم

روم نمیشه

عشقت اتیشی زده به جون من اروم نمیشه

خیلی وقته که میخوام بگم شبا خوابی ندارم

خیلی وقته که میخوام بهت بگم باهام میمونی تا همیشه

روم نمیشه , روم نمیشه , روم نمیشه , نه نه , روم نمیشه

میترسم لایق داشتنت نباشم

میدونم که هیچمو ترسم از اینه قد خواستنت نباشم

میترسم لایق داشتنت نباشم

میدونم که هیچمو ترسم از اینه قد خواستنت نباشم

میترسم فکر کنی عشقم نقل شعر سنگ و شیشه

با خودم میگم نترس برو بگو که دل واسه ما دل نمیـــشه

روم نمیشه , روم نمیشه , روم نمیشه , نه نه , روم نمیشه

………………………….

خیلی با خودم نشستم گفتم ای عاشق حیرون

کجا دریا و کجا قطره بارون

خیلی با خودم نشستم گفتم ای عاشق حیرون

کجا دریا و کجا قطره بارون

اما باز دیدم نمیشه , تو خیالمه همیشه

اما باز دیدم نمیشه , تو خیالمه همیشه

گفتم این بار بهش میگم که دوری از تو زهره میشه

روم نمیشه , روم نمیشه , روم نمیشه , نه نه , روم نمیشه

 


 dl دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 160
 حجم اهنگ حجم اهنگ : 4.24 مگابایت
 توضیح نظر یادتون نره !
 منبع منبع : وب سایت تک ملودی

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 606